«Мен қандаймын?» тақырыбында өзін бағалау әдістемесі жүргізілді.
Мектепішілік есептегі білім алушымен «Мен қандаймын?» тақырыбында өзін бағалау әдістемесінің қорытындысы туралы анықтама
Мақсаты: Тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалай санайтынын және бағалайтынын анықтау.
Зерттеу обьектісі: 8- сынып оқушысы
Зерттеу құрамы: «Мен қандаймын?» әдістемесі
Өзін өзі бағалау (психодиагностика)
«Мен қандаймын?»
«_____» ________ ______________________________________
Иә Жоқ Кейде Білмеймін
№ Мен қандаймын?
- Мен жақсымын
2.Мен қайырымдымын
3.Мен ақылдымын
4.Мен тиянақты ұқыптымын
5.Мен тілалғышпын
6. Мен ықыласты зейіндімін
7. Мен сыпайымын
8.Мен ақылды, қабілеттімін
9.Мен еңбекқормын
10. Мен шыншылмын
Мектеп психологы: Мухамеджанова Ж.Б.
Жұмыстың барысы: Мен қандаймын? Әдістемесінің протоколын дайындау.
Алынған нәтижені талдау.
Әдістем баланың өзін бағалау деңгейін дамытуға арналған.
Берілген протокол бойынша баладан тұлғаның жақсы 10 қасиеті бойынша өзін қалай санайтынын және бағалайтынын анықтаймыз. Баланың өзін бағалаудағы берген бағасын протоколдың сәйкес келетін бағандарына қойылып, ұпайларға аударылды.
Нәтижені бағалау «иә» - 1 ұпай, «жоқ» - 0 ұпай, «білмеймін, кейде» - 0,5 ұпай,
10 ұпай - өте жоғары 8-9 ұпай-жоғары
4-7 ұпай - орташа 2-3 ұпай - төмен 0-1ұпай – өте төмен
8-9 ұпай-жоғары- білім алушының өзін - өзі бағалау деңгейі жоғары