6-8 сынып білім алушыларымен диагностикалау жұмысы туралы 6 – 8 сынып білім алушыларымен Айзенктің «Психикалық күйдің өзіндік бағасы» тесті жүргізілді. » Әмеди Хасенов атындағы №11 жалпы білім беретін мектебі
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданы білім бөлімінің
«Әмеди Хасенов атындағы №11 жалпы орта білім беретін мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі:
+7(72632) 2-64-38
Есепші бөлімі:
+7(72632) 2-64-52
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 6-8 сынып білім алушыларымен диагностикалау жұмысы туралы 6 – 8 сынып білім алушыларымен Айзенктің «Психикалық күйдің өзіндік бағасы» тесті жүргізілді.
14
март
2024

6-8 сынып білім алушыларымен диагностикалау жұмысы туралы 6 – 8 сынып білім алушыларымен Айзенктің «Психикалық күйдің өзіндік бағасы» тесті жүргізілді.

Әмеди Хасенов   атындағы №11 жалпы орта білім беретін мектебінің 6-8 сынып білімалушыларынының тұлғалық ерекшеліктерін анықтау мақсатындажүргізілген диагностикалау жұмыстың

АНЫҚТАМАСЫ



Күні:13-14.03. 2024 ж                                                                                                                Қатысқандар: 6-8 сыныптар 

Қатысқан білім алушылар саны – 145 білім алушы

Қатыспаған білім алушылар саны- 1 білім алушы үйде оқытылады.

6 сыныптар – 60 оқушы, қатыспады – 1 оқушы

7 сыныптар – 35

8 сыныптар - 50

Жауапты: мектеп психологы Ж.Б. Мухамеджанова

Мақсаты: білім алушының психикалық күйін өзін-өзі бағалауын (фрустрация, агрессия, қобалжу, ригидтік) анықтау.

6-8 сынып білім алушыларымен -Психикалық күйін өзін-өзі бағалау әдісі (Г.Айзенк бойынша)


   Қорытынды: 6-8 сынып білім алушылары арасында Психикалық күйін өзін-өзі бағалау әдісі (Г.Айзенк бойынша) тесті жүргізілді. Қатысқан білім алушылар саны – 145. Бұл сауалнама зерттелушінің психикалық күйін мойындау немесе жоққа шығаруға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, қобалжу, фрустрация,  агрессия  және ригидтілік деңгейлерін анықтауға мүмкіндік береді .Әр білім алушыға парақта шығарылған дайын тест берілді және сұрақтарына «иә – 2 балл», «мүмкін солай – 1 балл», «жоқ – 0 балл» таңдай отырып жауап беру керек екені айтылды. Әр білім алушы өздерінің жауап парақтарына жауаптарын жазып әр шкала бойынша жауаптар саны бөлек есептелінді атап айтқанда келесі шкалалар бойынша нәтижелер шығарылды. 

1

Қобалжу шкаласы

1, 5, 9, 13, 17, 21, 25, 29, 33, 37

2

Фрустрация шкаласы

2, 6, 10, 14, 18, 22, 26, 30, 34, 38

3

Агрессия шкаласы

3, 7, 11, 15, 19, 23, 27, 31, 35, 39

4

Ригидтік шкаласы

4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40

Жекедаралық қобалжу – индивидтің үрейді уайымдауға бейімділігі.

Фрустрация – шынайы немесе қиялдағы кедергілер салдарынан пайда болатын, мақсатқа жетуге кедергі болатын психикалық күй.

Агрессия- күш көрсете оытырып лидерлікке ұмтылу.

Ригидтілік – жоспарланған істі өзгертуге қиындық.


   Оқушылармен жүргізілген тестті қорытындылай келе оқушылардың бойынан мазасыздық деңгей анықталмады. Анықталған регидтілік деңгейі бойынша оқушылардың алдына мақсат қоя білетіндігі және жоспарланған істерін орындай алатындығы анықталды. 



Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив